sssfa

right now

Kategori: Allmänt


just nu
vill jag bo i new york i en sliten två med bara margarita i kylskåpet.
jag vill gå längst manhattans gatorna med min fettfria soya latte.
jag vill bära alexander wang ifrån topp till tå.

kanske borde flytta till new york & bli rik?

nej, så ser inte mina dagar ut.
jag går upp, står länge och letar i garderoben för att få den där "något jag bara slängde på mig" looken som man alltid strävar efter. tiden tickar och jag hinner inte äta frukost så det slutar med att jag får ta mackan i handen medans jag springer till bussen. jag sitter i skolbänken 8 timmar och drömmer om ett fabulous jobb med mode, restaurangbesök och modellkillar. när man kommer hem är det inga flotta krogar med underbara drinkar som man ser på the hills, nejnej då ska man plugga och sedan är det dags att gå och lägga sig. UNDERBART!
fast jag ska inte klaga, kunde haft det värre men hade gärna bytt liv om jag hade fått tillfälle.

nu: mat & träning
sen: väntar min underbara dubbelsäng på mig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: