sssfa

einstein, i hate you

Kategori: Allmänt

åh, jag förstår mig inte alls på matte. varför skulle någon smart einstein komma på dessa lösningar på allt.
allt jag ser i huvudet just nu är cylindrar, volym, pytagoras sats, kubikcentimeter, upphöjt i, pi osv behöver
verkligen få någonting annat annars kommer jag bara prata om matte resten av veckan. varför ska man kunna
detta? det är inte precis så att jag kommer gå runt i affären och säga att jag kan använda mig av pytagoras sats för att räkna ut hur stort bröd jag ska köpa så det räcker till alla, verkligen inte. antar att det är det man får gå igenom under skolåldern men snart är det över.

Imorgon mellan 12 - 16 ska jag stå på svenska mässan och pratar om våran "underbara" skola Mimers Hus,  så är man intresserad av den skolan kommer man till mig så kan jag lägga ett gott ord till lärarna.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: