sssfa

tisdag

Kategori: Allmänt

idag har jag inte funnit vara hemma en sekund.
efter skolan drog jag hem till emelie och chillade ett tag, som vanligt sov hon när jag kom så fick sitta ensam och kolla på tyra banks show och top model. efter allt tv tittande drog vi till gymmet och körde mitt favvo pass, poweryoga. men trots passet kände vi att vi ville dra ut på en promenad så det hann vi med också.

nu sitter jag hemma och försöker prata engelska med mig själv för på torsdag är det nationella prov i engelska, speaking delen och det är den del jag fruktar mest av allt. klarar inte av att sitta där och inte få fram de ord jag vill få fram, snacka om att ha dåligt ordförråd, men går det dåligt på denna delen satsar jag på de andra.

GODNATT FÖR IDAG!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: