sssfa

like a womit

Kategori: Allmänt


hello mate
denna dagen har verkligen pendlat som en bakfylle spya.
det började med att det tog en extra timme att ta sig till skolan + att det var -15 grader ute, jag var inte riktigt på humör när jag kom till skolan kan jag säga, pricken på i:et vid denna tid var också att jag hade den största skoskav jag någonsin haft och det kan jag lova men då fick vi en brilliant ide att ta ut sulan på mina skor och vipps så var problemet löst, humöret steg och jag hade en sån där "inget kan göra mig sur" känsla men det tog inte lång tid innan jag upptäckte att mina nycklar var borta, hur i helskotta kunde dem försvinna tänkte jag, mobilen, ipoden och allt var i skåpet, great.. gå hem utan jacka är inte riktigt fashion i detta väder. tog ett tag och tillslut fick jag tag på en som kunde öppna mitt skåp men jag är fortfarande 3 nycklar fattigare.

detta är min dag men förväntar mig inte att ni ska lägga detta på minnet ändå.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: