sssfa

10 SAKER DU INTE VISSTE OM MIG..

Kategori: Allmänt

  • mitt favoritprogram är halv åtta hos mig
  • den värsta maträtt jag vet (om man ens kan kalla det maträtt) är fiskbullar, jag har så ont av fiskbullar att jag inte ens klarar av att se på dem.
  • mitt största craving är fetaost, jag äter det till allt!
  • jag har svårigheter att vara ensam
  • jag är största godismonster någonsin, ställ aldrig fram en godisskål om du inte vill att den ska vara uppäten när du kommer tillbaka
  • jag älskar att träna när jag är på gymmet men oftast är jag för lat för att åka dit
  • när jag blir stor ska jag bli ambulanssjukvårdare eller jobba med sjuka barn.
  • jag är en hejare på att laga korvstroganoff
  • när jag var liten uppträdde jag alltid för mina föräldrar innan jag skulle gå och lägga mig, då var min stora dröm att bli musikalartist.
  • jag älskar tecknade filmer och program, främst alla disneyfilmer.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: