sssfa

HELT SLUT..

Kategori: Allmänt

efter att ha stängt av väckarklockan 04.30 idag och släpat mig själv upp för att komma till praktiken är jag helt slut just nu.
och inte nog med det så har jag den sjukaste träningsvärken ever, alla skrattar åt mig på jobbet för jag ser inte riktigt klok ut, jag orkar inte ens ta en promenad i detta vackra väder. Nu har jag klagat nog för idag.

jag kom precis på att jag glömt att berätta om min praktikplats. jag praktiserar på östra sjukhuset på en medicin avdelning, vi tar främst hand om personer med blodsjukdomar osv men också lunginflammation mm. jag har världens bästa arbetskamrater och trivs jättebra men jag har kommit fram till att just en sån avdelning inte är min grej. jag vill ha mycket mer gemenskap och kontakt med personerna så nu är jag inne på att jobba med cancersjuka barn men vi får väl se vad jag är om 10 år, bagare kanske?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: