sssfa

EN VANLIG TORSDAG

Kategori: Allmänt

god eftermiddag eller kanske godmorgon för er som sovit extra länge inatt.
har precis slängt i mig min nudel-lunch, ja just denna månad vet jag precis hur alla fattiga studenter känner sig. kylskåpet ekar och det enda jag har råd med är nudlar och eventuella några morötter. ett tips, testa inte detta som en diet för magen hungrar efter mat väldigt snabbt.

är ledig idag men skolan kallar det självstudier vilket det precis är, sitter begravd med dator, böcker och många papper runt mig så jag hittar knappt ut. ska sitta här ett bra tag till och sedan bege mig mot gymmet för ett body pump pass!

apropå gymmet så såg jag det mest underliga igår, när jag sprang på löpbandet ser jag en kille framför mig som tränar barfota i tofflor och dricker mjölk direkt ur mjölkpaketet.
ni kan nog ana hur förvånad jag blev och hur svårt det var att slita blicken därirrån så med ett gott skratt kunde jag lämna gymmet svettig och glad.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: