sssfa

MIN HELG I NÅGRA FÅ MENINGAR

Kategori: Allmänt

min helg har varit grym!
i fredags bestämde vi oss för att dra ut på en redig utgång. förkrök, spel och snack startade kvällen som sedan avslutades med drinkar och gamla vänner.

igår blev det inte mycket sömn utan det vara bara att stiga upp efter 3 timmars sovande och dunkande i skallen och börja julbaka. så pepparkakor, lussebullar och en kebabsallad tog sin tid att bli färdig med. skyndade mig sedan hem för att laga mat till att tjejer och städa.
planen var att äta middag och sedan spela lite spel osv men fick störta spontan ruset och drog in till stan för att träffa gisela.
en flaska vin, tequila och några cider hade vi grymmaste utgången. efter massa skratt, fall på dansgolvet och killspan avslutade vi kvällen i min lägenhet kl sex på morgonen..

kan tala om att idag är jag inte kaxig men vilken helg!

Kommentarer

  • gisela säger:

    Hahaaha jävlar ja du ramlade ju där på dansgolvet. OJ vilken kväll ändå

    2011-12-05 | 17:29:12

Kommentera inlägget här: