sssfa

..

Kategori: Allmänt

jag vill känna din kropp emot min.
jag vill säga godnatt och känna hur du kryper närmare och håller om mig.
jag vill ha en puss i pannan för jag förstår precis vad det betyder.
jag vill vakna upp på morgonen och lägga ansiktet på ditt bröst och känna ditt hjärta slå.
jag vill vakna upp och trycka mitt ansikte i din nacke och känna dig.
jag vill vakna upp på morgonen och höra dig säga "godmorgon älskling"

jag vill så mycket men det är borta,
borta föralltid och jag kommer aldrig få uppleva det igen.

Kommentarer

  • Elin säger:

    Har inte du pojkvän? Stackars han om han läser detta

    2011-01-04 | 10:22:37
  • Angelica Schärlin säger:

    Detta kan nog vara en av dom dummaste kommentarer jag läst, allravligt? Tänk efter lite...

    2011-01-04 | 17:20:12
  • Landström säger:

    Vet inte om jag ska skratta eller gråta åt Elins kommentar!

    2011-01-05 | 10:14:34

Kommentera inlägget här: