sssfa

MÅNDAG

Kategori: Allmänt

då har redan en ny vecka startat och jag vill bara spola tillbaka tiden några veckor och fixa alla misstag men det kan jag inte så nu får jag acceptera läget som det är och leva efter det.
jag hade min första dag på praktiken idag och jag praktiserar på en psykiatrisk avdelning med inriktning missbruk och första dagen var helt okej bra, fanns inte så mycket att göra men hoppas att det blir ändring på det genom tidens gång.
efter jobbet åkte jag direkt till gymmet och körde 40 min på bandet och sedan rygg, jag är riktigt mör i kroppen om jag måste erkänna, det är t o m svårt att skriva på datorn så jag förväntar mig en rejäl träningsvärk imorgon...

nu ska jag lägga mig i min goa säng och sova i 10 timmar för inatt fick jag inte många sovtimmar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: