sssfa

FRÅGOR

Kategori: Allmänt

Ditt fullständiga namn? Sofia Marie Svensson Granath
Hur Lång är du? 1,64
Ögonfärg? brungröna
Spelar du något instrument? räknas guitar hero?
Dina första tankar när du vaknar?
"hur mycket är klockan"
Vart befinner du dig just nu? soffan med täcket runt mig

Biter du på naglarna? tyvärr..
Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? svarta spets
Har du några husdjur?
är pälsallergiker
Är du singel?
 jag föredrar att kallas obunden
Vem är snyggast? cam gigandet, hallå?!
Vem vet mest om dig? någon som inte borde.

Vad vill du ha just nu? min älskade coca cola
Rädd för? smärta
Din första riktiga kärlek? -
McDonalds eller Burgerking? BK ABSOLUT!
Sjunger du?
i duschen
Vad har du för skostorlek?
37/38
Vill du gifta dig? nej, tror inte på äktenskap

Kommer du överens med dina föräldrar? oftast
din hårfärg? mörkt brunt

Vad ska du göra i morgon? tar dagen som den kommer
Skor du hade på dig idag? ligger fortfarande i soffan och har inte en tanke på att flytta mig härifrån så inga.
Vad sover du i? trosor

Snygg färg? vitt
Favoritårstid? summer, always
Favoritmat och dryck? cola och grillat
Hur svarar du i telefonen hemma?
Hej?
Vad är du sugen på nu? en shoppingrunda i stan
Hur svarar du i mobilen? beror på vem som ringer
Sov du ensam inatt? aldrig ensam

Vad gjorde du kl 08 imorse? försökte sova

Vad var det senaste någon sa till dig? godmorgon!
Druckit idag? nada mucho

Vad är det för väder hos dig nu?
regn
Godaste glassmaken? gammeldags vanilj, har alltid varit och kommer alltid att vara

Drömmer du mardrömmar? ingen aning, jag kommer inte ihåg mina drömmar

Favoritklädsel? naken
Favorit godis?
Hur många kuddar sover du med?
 2, bredvid varandra
Längtar du mest efter just nu? balen, studenten och alla resor
Vem har vart din räddning idag? tvn
Vad luktar det nu om du sniffar lite? hahaha
Saknar du någon just nu? farmor, helt klart..

Vill du ha barn? vi får se vad som händer
Är det någonting som är stressigt?
Längtar du till din nästa födelsedag? absolut, systemet kallar
Är du blyg? nej, man tjänar mer på att bjuda på sig själv.

Vad gör du just nu? funderar på om jag ska ut och röka eller inte.
Tycker du att du har fin dialekt? göteborska borde alla prata
Tycker du om snö? kallt
Vad gör du om 10 minuter? sover
Hur mår du nu? trött, arg men samtidigt glad.
Vad är din önskan just nu? att jag någon gång ska förstå att jag är lyckligt lottad
Har du något speciellt citat? "everything happens for a reason"
Vad lever du på? vänskap
Vad gör du om 5 år? jobbar, festar och lever livet
Någon/något som du alltid kommer komma ihåg? farmor

Kommentarer


Kommentera inlägget här: