sssfa

WHEN THOUGHTS BECOME REALITY

Kategori: Allmänt


jag försöker sova men ögonen är fortfarande öppna.
jag funderar på framtiden, hur den kommer se ut, vad den kommer innehålla och vilka som kommer finnas i mitt liv.
ska jag bo kvar eller flytta och börja om på ny kula?
väljer jag rätt linje eller är jag helt fel ute?
även om jag kunde få svar på dessa frågor så tror jag inte att jag hade velat, life's a climb och fullt av överraskningar och besvikelser men det är livet.
alla tårar, leenden och ord har gjort mitt liv och egentligen tror jag att vi alla måste uppleva mycket besvikelse och lycka för att komma någonstans i livet.
vi skapar bra som dåliga minnen men det är så vi lär av våra misstag och uppskattar det vi har.
jag uppskattar det jag har, jag är lyckligt lottad och väntar bara på alla äventyr som mitt liv kommer innehålla.
jag är redo.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: