sssfa

HAPPY MONDAY

Kategori: Allmänt


GODMORGON!
idag är en riktigt bra dag, och vet ni varför? såklart ni inte vet varför.
jag fick precis reda på att jag klarat min allra första tenta, den tentan jag trodde jag skulle misslyckas stort på!
hur otroligt är inte det då?
har ringt runt till både mamma och pappa som bara skrattar åt mig eftersom de vet att jag alltid tror att jag misslyckas på prov.
detta ska firas, men vet inte hur än.
dagen kommer bestå av massa plugg så får se om jag kan släppa det en timme eller två och fira med goa klasskompisar.

nu ska jag försöka mig på en powerwalk i solen med massa musik i öronen, stormen har äntligen lagt sig så man kan vistas ute ett tag!

Kommentarer

  • gisela säger:

    GRYYMT! Grattis going!

    2011-11-28 | 17:58:56

Kommentera inlägget här: