sssfa

om dem tror att dem har sårat mig, dem har missförstått.

Kategori: Allmänt


det var längesedan jag var riktigt lycklig.
ni vet den där känslan som kryper i hela kroppen, du är ovanligt glad på dagarna, du går runt och sjunger ifrån ingenstans och ler hela dagarna.

det var längesedan jag var riktigt glad.
ni vet den där känslan som ingen kan bryta, den känslan där det inte spelar någon roll vad som händer, det går inte att förstöra leendet ändå.

det var längesedan jag riktigt saknade någon.
ni vet när det gör ont så fort du tänker på personen, den känslan som är den mest olidliga i världen och ingenting kan få smärtan att försvinna förutom just den personen du saknar.

det var längesedan jag var jag.

Kommentarer

  • gisela säger:

    <3

    2011-10-04 | 12:37:56

Kommentera inlägget här: