sssfa

jag skulle kunna leva utan den där blicken som får mig ur balans.

Kategori: Allmänt

fick mig en ganska stor tankeställare här i natten.

jag har under en väldigt lång tid suttit och lagt energi på väldigt fel människor, suttit och tänkt i flera timmar, suttit och tänk på saker som för längesedan var ute ur bilden.
absolut inte för att jag vill att saker ska se utan det är minnen som satts sig så djupt in i huvudet och hela kroppen.

 

under mitt 2011 upplevde jag saker som jag inte trodde jag skulle behöva och det har satt sina spår och efter det rent ut sagt skit året vägrar jag låta resten av mitt 2012 bli lika dåligt.

 

man vet ALDRIG när livet tar slut och varför ska man slösa bort sin tid på att tänka? lev ut hela jäkla skiten, precis som om det vore din sista och ångra ingenting! du gjorde som du gjorde och det är bara att acceptera det, du förlorade människor för att det var dags att förlora dem.

 

så nu ska jag umgås med människor som aldrig kommer lämna min sida, spendera min tid med min älskade familj och LEVA UT STUDENTLIVET SOM FAN!

nu säger jag godnatt och ni vet vad jag kommer tänka på är jag ska somna, lev livet, varje dag, hela dagen

Kommentarer

  • gisela säger:

    det gör du rätt i min vän och det är du värd!!

    2011-09-20 | 00:39:10

Kommentera inlägget här: