sssfa

MIN MENINGSLÖSA DAG I KORT

Kategori: Allmänt

jadu, vad har jag gjort idag?
vaknade upp väääldigt bakis imorse och ska försöka ta mig ner ifrån sovloftet, blev ett eller annat slag i huvudet.
tänker direkt när jag kommer ner att jag behöver dricka, jag dricker 5 l vatten (ingen överdrift) och lägger mig i soffan och tittar på film.
efter filmen ska jag börja plugga men lyckas inte öppna boken en enda gång på tre timmar utan gör allt annat än å pluggar, diskar lite, städar och går och gör ingenting rent ut sagt.
kommer på vid klockan tre att jag ska träna vid fyra, hoppar snabbt i träningskläderna och cyklar (väldigt fort) ner till gymmet och får där reda på att instruktören blivit sjuk, sabbla fan tänker jag men tar ett spinningpass istället, vilket var allt annat än torrt!! dyngsur går jag till maxi för att köpa lite mat eftersom mitt kylskåp ekar av tomhet. känner hur alla människor vänder blickarna om sig när jag går förbi dem i träningskläder och illrött ansikte. jag får tillslut tag i min sallad och en cola som jag unnade mig idag.
cyklar snabbt hem, hoppar in i duschen och sätter mig sedan för att njuta av caesarsallad och den försvinner fort ifrån tallriken. lägger mig och tittar på ensam mamma söker och inte kort därefter ringer gisela och då tjötar jag med henne ett bra tag tills hon ska iväg och själv vara duktig och träna.
efter all denna fundering börjar jag undra hur jag ska fixa detta med högskolan, lyssnar inte på föreläsningarna och pluggar inte när jag ska eller kan men det får väl första tentan avgöra.
nu sitter jag här, betalar räkningar och ser mina pengar försvinna.
imorgon ska jag åka hem, hem till mitt älskade göteborg och mina bästa vänner.

Kommentarer

  • gisela säger:

    fika på söndag woop woop

    2011-09-09 | 21:49:55

Kommentera inlägget här: