sssfa

THIS IS ME

Kategori: Allmänt

Allmänna frågor:


Nämn tre bra egenskaper hos dig själv:
 envis, spontan, skrattar åt allt.
Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: lat, säger saker utan att tänka innan, envis.
Vad är du rädd för: att någon nära ska dö.
Vad är du mest nöjd med hos dig själv: att jag är jag.
Det roligaste jobbet du haft/har: målare, helt klart!
Har du körkort och egen bil: körtkort men no car, kör cykel!
När vill du ta körkort: ja, har ju redan ett så nu.
När grät du senast:
 i måndags åt sofias änglar, ja.. bölar mycket när man hjälper folk som förtjänar det
När skrattade du senast: idag på spinningpasset när jag insåg hur dålig jag är på spinning
Vem åkte du bil med sist: mamma
Vem åt du mat med sist: amelie, josse och min lillasyster
Vem sov du hos sist: emelie
Vem sov hos dig sist: ingen aning du
Vad var du rädd för när du var liten: att bli stor
Vad ville du, som liten bli när du blev stor: prinsessa
Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: två som jag kommer ihåg & en som inte borde hänt.
Värsta smärtan du råkat ut för:
 låter lamt men helt klart broken heart
Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv: finns alldeles för många gånger
Har du någonsin sportat: ja, handboll i några år och allt ifrån gymnastik till fotboll när jag var liten
Någon du ser upp till: 
Vad finns alltid i din handväska: iphone, kalender, bodylotion, plånbok, salva, nycklar, läppsyl.
Har du varit utomlands någon gång:
 ja, 4 gånger
Vilken plats var finast: USA
Största stad/städer du varit i: Chicago

Personliga frågor:

Har du någonsin tagit eller provat droger:
 Nej och kommer aldrig testa
Rökt: ja
Snusat: ja
Druckit: ja..
Har du piercing eller tatuering: hål i öronen och två tatueringar
Hur ska en kille vara/se ut för att du ska falla pladask: fina händer, bruna ögon, solbränd och grym klädstil.
Har du sårat en kille riktigt ordentligt någon gång: tyvärr ja
Har du blivit sårad av en kille riktigt ordentligt någon gång: tyvärr ja, men mår sjukt bra nu
Har du någonsin fejkat en orgasm: har väl alla?

Antingen-eller-frågor:

Storstad eller landet: storstad när jag är mig själv, landet när livet är lite svårare
Hamburgare eller pizza: BAKISPIZZA
Kött eller fisk: köttmänniska, helt klart
Hund eller katt: pälsallergiker men hund har jag alltid velat ha
Aftonbladet eller Expressen: GT
McDonalds eller MAX: MAX, orginalmål slår alla hamburgare
Vin eller Öl: vin
Charter- eller skidsemester: tjej-fylle-resor
Sverige eller Utlandet: utlandet, förstår inte varför man ska bo kvar när vi kan flytta till ett varmare land
Sport eller nyheter: sport, bor mest hos pappa så blir lätt så
Hockey eller fotboll: hockey, i fotboll händer ju ingenting
Ljushåriga eller mörkhåriga killar: spelar ingen roll, klädstilen avgör
Sommar eller vinter: sommar
Vår eller höst: vår
Flyg eller tåg: tåååååg
Bil eller buss: bil om jag själv kör

Kommentarer


Kommentera inlägget här: