sssfa

EN DÅLIG SÖNDAG HELT ENKELT

Kategori: Allmänt


idag är det ingen bra dag.
jag saknar mitt älskade göteborg, mina bästa vänner och allt som har med det gamla att göra. sitter i mörkret i en halsduk runt huvudet och ser på riktig kärleksfilm, sån där kärlek som inte finns på riktigt utan som bara händer i film, sån kärlek som man aldrig kommer att få uppleva, ni vet den kärleken.

vill hem till mina bästa vänner som alltid lägger armen runt en och pussar en på pannan och säger "skärp dig din lipsill" för det är precis de orden jag behöver nu.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    saknar dig här i götet! och det är okej att gråta! love you<3

    2012-03-18 | 17:04:40
  • gisela säger:

    <3 miss you mucho

    2012-03-20 | 19:36:47
    Bloggadress: http://giselaugustsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här: