sssfa

TRÄNING/KOST

Kategori: Allmänt

Som många av er inte vet så har jag påbörjat ett träning/kostschema som jag ska följa i 3 månader. 
Min första dag var förra veckan så är nu inne på vecka 2 och känner mig otroligt nöjd över hur jag lyckats hitills. 

Mitt träningsschema är byggt på två helkroppspass som skall göras 3 gånger i veckan och sedan får jag eventuellt lägga in valfria pass beroende på hur långt gången jag är i tid. 
Nu vecka 2 får jag ha ett valfritt pass, Vecka 3 får jag ha 2 osv. tills jag kommit upp i 3 valfria för då tränar jag sammanlagt 6ggr/veckan så behöver klämma in en vilodag också. 
Promenera skall jag göra så mycket som möjligt så det är bara att gå, gå och gå vart jag än skall ta vägen och samtidigt trycka in lite powerwalks däremellan. 

Kosten består främst av kyckling, lax, broccoli, kvarg, keso, vasslepulver, mathavre mm. Är en väldigt ensidig kost som jag redan tröttnat på men det är bara att fortsätta kämpa på. 
Lyckligtvis har jag inte upplevt särskilt mycket sockersug ännu och jag hoppas jag inte drabbas av det heller för den delen, så allt socker är väck och det går jättebra!
Ända nackdelen jag upptäckt är att jag är oerhört trött om dagarna, behöver alltid vila efter skolan för att orka med att fortsätta plugga på kvällen så ska se med min coach om det finns något att göra åt den saken! 
 
Nu är det bara att kämpa vidare för det är enbart 75 dagar kvar. 

Kommentarer

  • gisfis säger:

    du är grym, kommer gå toppen älskling

    Svar: tack min fina, inne på vecka 3 nu så bara 9 veckor kvar sen ;)
    sssfa.blogg.se

    2012-09-17 | 19:21:17
    Bloggadress: http://giselaugustsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här: